Filozofii značky lze shrnout do jednoduché věty „Vraťme přírodě, co přírodě patří“. Od pradávna lidé uvažovali o existenci posvátné síly v rostlinách. Příroda stvořila rostliny pro naší ochranu a obživu. Využívejme je tak, aby nám mohly nabídnout veškerou svou ochrannou sílu.
Terra ipsum je mladá francouzská značka s touhou nabízet kvalitní přírodní produkty. Na první místo kladou přirozenost, aby byli v souladu s hodnotami. Inspirací pro vytvoření této značky byla příroda. Příroda je srdcem rozvoje a celé značky.
Naše klíčové hodnoty
RESPEKT
Respekt v širokém slova smyslu, protože ovlivňuje několik aspektů. Buďme zodpovědní společně!
Respekt k životnímu prostředí a zvířatům. Receptury jsou veganské, neobsahují žádnou složku živočišného původu. Produkty jsou biologicky odbouratelné (bez EDTA, silikonů, PEG, minerálních olejů atd.) a jsou tedy bezpečné pro životní prostředí. Obaly jsou plně recyklovatelné. Žádné zbytečné přebalování. Jednoduchý, ale účinný obal!
Respekt k lidem. Chceme to nejlepší pro pokožku každého. Produkty jsou vyrobené pouze z přírodních složek (rostlinné oleje, éterické oleje, květová voda, rostlinné účinné látky). Nejsou použité žádné syntetické produkty (sulfáty, parfémy, barviva atd.), které by mohly dráždit pokožku a vyvolávat různé negativní kožní reakce. Použité ingredience jsou šetrné a tudíž bezpečné pro pokožku.
Respekt k etice. Značka obhajuje společenskou odpovědnost. Nakupujte a konzumujte zodpovědně. Prostřednictvím výroby „Made in France“ podporují místní zaměstnanost. Snižují ekologické dopady podporou online nákupů.
TRANSPARENTNOST
Nepoužívají slovo „Kvalita“ nebo „Spolehlivost“ k definování interních hodnot. Věří, že jedná o hodnoty, které májí být použité a poznané spotřebitelem. Výrobek je kvalitní pouze tehdy, je-li tak spotřebitelem vnímán.
Značka je naprosto transparentní. Hlavně z pohledu toho, že spotřebitel má právo naprosto jasně vědět, co je ve jeho produktech. Stejně jako byste rádi věděli, co máte na talíři. Neskrývají žádné komponenty pod vědeckými názvy, které jsou pro většinu z nás zcela nesrozumitelné.
Zobrazit méně