Brand Nano-B byl vytvořen 2018 v Londýně ve Velké Británii jako odraz touhy přidat světu větší hodnotu. Jako hlavní zaměření si tvůrci vybrali péči o ústní dutinu, protože má velký význam pro pohodu a protože čištění zubů je nejrozšířenější zdravý zvyk na planetě. To potenciálně umožnilo mít největší dopad na životy lidí na celém světě.

Při vývoji nových produktů hledají nevyřešené problémy a zdravotní rizika, která se skrývají v našich údajně přátelských výrobcích každodenní péče o ústní dutinu. Jakmile identifikují takové problémy, další krok je jednoduchý – vytvořte inovativní, vysoce kvalitní a krásně navržené produkty, které je efektivně vyřeší.

Při tvorbě produktů Nano-B čerpají inspiraci z přírody, vědy a krásy. Snaží se ze všech sil, aby se nikdy neuspokojili s průměrností a vytvářeli stále produkty, které daleko předčí očekávání lidí. Všechny výrobky jsou vytvořeny jako pokračování hodnot a touhy Nano-B žít v krásnějším, zdravějším a bezpečnějším světě.

Zubní kartáček Nano-B byl prvním velkým úspěchem této značky. Pomohli lidem na 6 kontinentech mít zdravější úsměvy.

Jejich odhodlání pokračovat v hledání, protože jsou opravdu přesvědčeni, že to má skutečně smysl. Zpětná vazba od zákazníků, kteří říkají, že jejich zuby jsou čistší, zdravější, že jejich dásně přestávají krvácet, to je to, kam směřují.

Zobrazuji všechny 2 výsledky

Filtrovat